NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

1.DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U SOMBORELEKTRO DOO SOMBOR PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

Ova opcija trenutno nije omogućena.

2.DA LI SU TROŠKOVI DOSTAVE URAČUNATI U CENU?

Troškovi dostave su jasno definisani prilikom kreiranja porudžbine i kao takvi jasno naznačeni u porudžbenici.

Troškovi dostave zavise od težine proizvoda i ne zavise od mesta isporuke:

Masa posiljke Cena po jednoj posiljci PDV 20% Cena po pociljci sa PDV-om
od 0 do 0,5 230,00 46,00 276,00
od 0,5 do 2 333,20 66,64 399,84
od 2 do 5 441,49 88,30 529,79
od 5 do 10 630,70 126,14 756,84
od 10 do 15 819,91 163,98 983,89
od 15 do 20 833,00 166,60 999,60
od 20 do 30 946,05 189,00 1.135,26
od 30 do 50 1.261,40 252,28 1.513,68
od 50 do 70 1.702,89 340,58 2.043,47
od 70 do 100 2.270,52 454,10 2.724,62

Pod težinom se podrazumeva predpostavljena obračunska težina paketa. Iskazana težina proizvoda se odnosi na predpostavljenu težinu paketa po kojoj se vrši fakturisanje i naplata troškova isporuke. Stvarna težina samog proizvoda može odstupati od iskazane težine pošiljke po kojoj se tarifiraju troškovi isporuke

3.KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4.KUPOVINU OBAVLJAM ZA SEBE ILI SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da prilikom kreiranja porudžbenice čekirate opciju pravno lice i popunite neophodne podatke.

5.DA LI NUDITE OPCIJU CALL AND COLLECT?

Somborelektro doo Sombor Vam nudi opciju call and collect. Sve artikle koji se nalaze u okviru naše internet prodavnice možete pregledati i poručiti telefonom na 025/464-647. Vašu porudžbinu možete preuzeti, u dogovoru sa prodavcima, u našem maloprodajnom objektu u Adi Endre 27, Sombor, svakog radnog dana od 07 do 18 časova i subotom od 08 do 12 časova.

6.REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM MORAO SAM DA PROMENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog".

7.ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde Saglasnost i promene uslova, a dokument potreban ya ostvarivanje reklamacije mote preuyeti ovde Reklamacioni list.

8.DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

9.ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

10.KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji porudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“, a na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine.

11.ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail adresu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

12.ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

13.UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj Nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

14.KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila. Naravno, ovo važi za sve porudžbine kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala).